آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

فوری --- تجمع امروز برای برگزاری مراسم سوگواری شهدای کشته شده روز دوشنبه ، چهارشنبه ساعت 4

فوری فوری اطلاع رسانی کنید
تجمع فردا چهارشنبه ساعت 4 بعد ظهر
میرحسین موسوی در ساعت 4 بعدازظهر روز چهارشنبه در همین مسیر (انقلاب تا آزادی) از وزارت کشور درخواست مجوز کرده است
خواهشمند است زمان و ساعت دقیق این تجمع را اطلاع رسانی کنید . موسوی هم در این تجمع حضور خواهد داشت


برای بیان مواضع درباره انتخابات و وقایع پس از آن

میرحسین موسوی برای حضور در برنامه مستقیم تلویزیونی اعلام آمادگی کرد

قلم - مهندس میرحسین موسوی برای بیان مواضع خود درباره انتخابات و وقایع پس از آن اعلام آمادگی کرد که در برنامه های مستقیم تلویزیونی حضور یابد.

به گزارش خبرنگار قلم نیوز، ستاد میرحسین موسوی در اطلاعیه ای که ساعتی پیش در قلم منتشر شد، از آمادگی مهندس موسوی برای حضور در برنامه های زنده تلویزیونی خبر داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: "مهندس موسوی آمادگی خویش را برای حضور در برنامه‌های مستقیم تلویزیونی برای بیان مواضع خود در خصوص انتخابات و وقایع پس از آن اعلام داشته‌اند."



کشته شدگان کوی دانشگاه را پنهانی دفن کردند

سایت هم میهن در تهران: در پی حمله نیروهای لباس شخصی به تجمع دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران، چند تن از دانشجویان با اصابت گلوله کشته شدند. اسامی 5 نفر از آنان به این قرار است: فاطمه براتی – کسری شرفی - کامبیز شعاعی - محسن ایمانی – مبینا احترامی. گفته می شود پیکر این دانشجویان بدون اطلاع خانواده شان در بهشت زهرای تهران دفن شده است. چند تن از دانشجویان نیز در اثر اصابت گلوله، زنجیر، چاقو، باتوم و چماق به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند. تجمع دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران از اوایل شب یکشنبه آغاز شد. با ورود نیروهای لباس شخصی به داخل کوی و مستقر شدن در ساختمان تخلیه‌شده 23، به درگیری کشید.




به گزارش موج سوم، در ادامه دستگیری‌های غیرقانونی و گسترده فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، سعید حجاریان، محسن امین‌زاده، بهزاد نبوی، محمد عطریانفر و محمدعلی ابطحی نیز نیمه شب در محل خانه‌های خود بازداشت شدند.



داستان بي احترامي همكاران شما به ملت فهيم و بزرگ جمهوري اسلامي ايران:

نمي دانم كه آيا شما برنامه گفتگوي خبري شبكه دوم را در دوشنبه شب ( 25/3/1388 ) ملاحظه فرموديد يا خير؟ گزارشي تقديم مي شود و اميدوارم به احترام تمام ملت نتيجه اقدام خود را در خصوص آن، به مجموعه مخاطبين خود اعلام نموده تا شايسته نام رسانه ملي باشيد.

طبق روال معمول برنامه گفتگوي خبري حدود ساعت 45/22 دقيقه شروع شد. موضوع آن هم نقش نظارتي شوراي نگهبان بر انتخابات بود. آقاي دكتر كدخدايي سخنگوي شوراي محترم نگهبان نيز مهمان برنامه بودند. زير نويس برنامه شماره پيامك 30002230 را اعلان مي‌كرد تا نظرات بينندگان را دريافت كند.

اين موضوع را تلفني با همكاران شما در روابط عمومي مطرح كردم و يادآور شدم كه از اواخر روز پنج شنبه امكان ارسال پيامك وجود ندارد. دوستان شما هم اين بخش را از زيرنويس حذف كردند. در اثناي برنامه نيز مجري نامسلط برنامه با اشاره به پيامك هاي دريافتي از بينندگان مواردي را به عنوان سئوال از مهمان برنامه مي پرسيد؟!

من دخالتي در نحوه برخورد شخصيت حقوقي مهمان برنامه با اين موضوع ندارم و پيش داوري هم نمي كنم كه ايشان با اطلاع يا بدون اطلاع تنها قرار بوده به سوالات مشخص برنامه پاسخ بدهد و يا قرار بوده به سوالات مردم هم پاسخ دهند. اما براي خودم اين حق را قائلم كه رسانه اي كه با پول ماليات بنده فعال است و نام خود را رسانه ملي مي گذارد به اينجانب بي احترامي و توهين نكند و براي من نيز حداقل به اندازه دست اندركاران آن شعور قايل باشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر