آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

دانلود فیلم تیراندازی به سمت مردم در تهران توسط یک بسیجی

تمامی لینک ها غیرمستقیمند . برای دانلود از برنامه دپ استفاده نکنید اندازه فیلم 2.5 دقیقه می باشد .
در این تیراندازی که از یک پایگاه بسیج رخ داد متاسفانه 7 نفر کشته شدند در بین زخمی ها و کشته شدگان تعدادی خانم هم دیده میشود .


دانلود فیلم برای موبایل با پسوند 3gp با حجم 1.2 مگ

دانلود فیلم برای کامپیوتر با کیفیت پایین با پسوند wmv با حجم 3.97 مگ

دانلود فیلم برای کاپیوتر با کیفیت بالا با پسوند avi با حجم 8.2 مگ

اینجا ایران است . سرزمینی که 100 سال است مردمش در حال مبارزه اند . در این بین مردمی هستند که مثل شعبان بی مخها کار را خراب میکنند . و یا مانند کردان ها خود را به انقلاب می چشبانند و انقلابیون را سرکوب میکنند .

ولی دیروز

دیروز بر ما ملت چه گذشت . شاید در نگاه اول از سر خستگی از این قضایا بیایم خودمون رو توجیه کنیم ( خودمون رو خر کنیم ) که انتخابات سالم بوده و یا نه اینا رو بیخیال شیم و بگیم یه تعدادی دارن باسه قدرت میجنگند و این وسط مردمند که قربانی میشند و بعد مثل دوستمون که نظر داد و گفت

""""کاش هموطن موسوی نبودم(اینو با تمام وجودم میگم)
خدارو شکر میکنم که این مرد.... رای نیورد.اینجوری بفکر ملت ایران؟اینجوری میخواست بسازه؟اینجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره داره میسازه.داره ناارامی میسازه.داره خیلی چیزای منفی میسازه.برای چی؟بچه های مردم اندهخته تو خیابونا که چی بشه؟خودش که چیزیش نمیشه.بدبخت پدر و مادرهایی که با خون و دل بچه بزرگ کردن.
خدایا خودت نامردایی خودخواه رو نابود کن. """""

من این حرف رو این روزها زیاد میشنوم .... از طرف دارهای موسوی گرفته تا بچه های بسیجی . در این بین آدم هایی هستند که دلشون به حال مملکتشون میسوزه و میخوان مملکت آروم بشه و منم مطمئنم که این دوستم از همون آدماست .

این حرفت رو منم به خودم میزنم که چرا باید باسه دعوایی که بین خامنه ای و رفسنجانیه من کتک بخورم .

ولی دوست عزیزم کمی فکر کن . روز بعد از انفجار زاهدان این نظام 2 نفر رو اعدام کرد و گفتند که اینا تو انفجار دست داشتند . درصورتی که اینا چند ماه قبل دستگیر شده بودند . ویا کشتارهایی که اوایل انقلاب صورت گرفت و منم تمامشون رو میدونم . و این رو میدونم که همه تو اون کشتارها مسئول بودند . از جمله خود وزیر اطلاعات و وزیر کشور قبلی احمدی نژاد . حتی امضای کشتار اون سی هزار نفر رو تو کل کشور رو میگن رفسنجانی از خمینی گرفته .

ولی یه چیزی که من رو امیدوار کرده اینه که اطرافیان هاشمی و یا غیره فهمیدن که با زور دیگه نمیشه حکومت کرد . ما نمیتونیم بگیم رفسنجانی چون خودش از قدرت دوره این حرف رو بزنه . این مردک الان رئیس مجلس خبرگانه که میتونه رهبری رو سر سه سوت عزل کنه و رئیس تشخیص هم هست . ویا موسوی که در مقابل کشتارها سکوت کرد الان حرف از چی میزنه . موسوی که به قول محمود مقاله مینوشت که نیرو اعزام کنیم لبنان الان ببینیم چی میگه . تو دوران موسوی آستین کوتاه نمی تونستی بپپوشی . اما آیا این کارها رو موسوی کرد و یا قدرت های مختلفی که توی حکومت بودند . به یاد بیار که چه کسانی حجاب رو اجباری کردند و الان در مقام قاضی قرار گرفتند که تو اون موقع مسئول بودی . حرف طالقانی رو یادت رفت .

مردم راهشون رو دارن طی میکنند . شاید بدون هدف ولی این قضیه رو میشه یجور دیگه هم دید که چرا احمدی نژاد داره باسه حفظ قدرتش مردم رو میکشه ......

چرا بجای اینکه مردم رو آرم کنه به اونا میگه خط و خاشاک . و یا دوباره دروغ میگه و میگه اینا تعدادشون به اندازه یه حوزه هم نیست .

اگه نظر کلی من رو بخوای من نسبت به همه حرکتا مشکوکم که چرا ؟

ولی بزاریم مردمی که گول احمدی نژاد رو نخوردند کارشون رو بکنند . مردمی که دنبال آمارهای درستند . بزاریم اینا قدرت رو تو دستشون بگیرند .

این رو بدون که خامنه ای الان یک دیکتاتور کامله که تمام این کارها رو مطمئن باش بازی گردان اصلی خود ایشون و پسرشون هستند . این حکومت دیگه نمیتونه مثل اول انقلاب مردم رو سرکوب کنه و اون بخاطر همین فیلم هایی هست که پخش شده . قتل های زنجیره ای تو دوره خاتمی رخ داد حتی اون محاکمه ننگین . ولی کی فیلم بازجویی رو به نوری زاده داد . ( یک از نزدیکان خاتمی )

به امید اینکه وطن ما روزی روی خوشی به خود ببیند . بیاین کمی فکر کنیم . اگر نمیتونیم کاری بکنیم پارازیت نندازیم .

2 نظرات:

ناشناس | ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۳:۰۱

پارازیت؟
فکر؟
کشتار؟
خر کردن؟
و.....
آخه کدوم خری تو مملکتی که دستشه و رای هم دادن بش میاد ادم بکشه؟این ادما از کجا میرن تو خیابونا؟چرا تا الان نرفتن؟کی تحریکشون کرده؟
فکر کنیم که به نفع چه کساییه رفتن به خیابونا و اینطور عمل کردن.
pink sky
فکر کوچیک من میگه:دارن مارو بازی میدن-وماهم بدجوری بازی خوردیم.
بازم میگم خدایا خودخواهان رو نابود کن(میتونه هر کسی تو اون سیاست باشه از احمدی نژاد تا موسوی و هر کسی که پشت پردست-اگه موافقی با تمام وجودت بگو آمین.

ناشناس | ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۴:۵۶

آمین

ارسال یک نظر